Najnowsze Wpisy

start Komentarze (2)
05. grudnia 2007 13:36:00
linkologia.pl spis.pl
nie mam zadnych wyrzutow sumienia.. zero skrupolow.. ;]
zycie jest zbyt krotkie by uszczesliwiac innych kosztem swojego szczescia..
prawda jest, ze w wiekszosci ludzie to egoisci, tak ja tez do nich naleze!
czas najwyzszy pomyslec o sobie, nie sluchajac `zyczliwych` glosow zza plecow.
a ile trwa szczescie?
ile by go tam nie bylo, zawsze bedzie za malo..
dac przyslowiowy palec, a wezma reke.
pomyslcie czasami debile, ze zawsze znajdzie sie ktos kto ma gorzej..
i chcial by miec TYLKO takie problemy, przez, ktore wam sie zyc odechciewa!
moze to was pocieszy.. tak, bo znajdujecie radosc w nieszczesciu innych.
a kiedy sami uzalacie sie nad soba oczekujecie tlumu przyciaciol, ktorzy beda razem z Wami pograzac sie w `zalobie`..
zrozumialabym was, gdyby ktos kiedykolwiek mowil, ze zycie bedzie sielanka.
z pewnoscia nigdy tak nie bylo, a wiec nie rozpaczajcie po zwiednieciu ulubionego kwiatka.
bo gra toczy sie o wiele wiecej.. ;]
gossip : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

cukiereczek17 | marcea | hikizume | malusia-zabcia | kangur777 | Mailing